Повернення

Перш за все, хочеться сказати, що за весь час, у нас не було жодного повернення або обміну товарів. Це похвально та приємно. Проте ми дуже лояльні до покупців, і ми розширили рамки статті 9 "Закону про захист прав споживачів". Повернення чи обмін товару можливе протягом 14 днів. Так, ми не ставимо зайвих питань.

Повернення товарів у нашому інтернет-магазині:

  • Можливий протягом 14 днів з моменту покупки;
  • Для повернення не обов'язково мати при собі чек, нам достатньо Вашого мобільного, який є в базі замовлень;
  • Можливий за дотримання правил повернення товарів;
  • Ми не ставимо зайвих питань.

Правила повернення та обміну

Загалом правила повернення у нас такі самі, як і в будь-якого іншого інтернет магазину. Проте якщо щось пішло не так, ситуацію завжди можна врегулювати з менеджером. Важливі моменти:

  • Товар повинен зберегти товарний вигляд;
  • Питання доплати при обміні товару на інший (якщо доплата потрібна, з того чи іншого боку) узгоджуються приватно з менеджером;
  • Упаковка товару не повинна бути розкрита, що особливо важливо для автохімії;
  • Взаєморозрахунки з пересилання товару при обміні узгоджуються приватно з менеджером;
  • У разі повернення товару ми компенсуємо Вам пересилання товару від відділення Нової Пошти.

Повернення коштів

У разі, якщо правил повернення дотримано, ми обов'язково повернемо Вам вартість замовлення (включаючи пересилання його назад) одним із перерахованих способів:

  • Оплатою післяплати Нової Пошти після перевірки товарного вигляду замовлення;
  • Поверненням грошей на банківську картку у випадку, якщо Ви робили передоплату на банківську картку;
  • Поверненням грошей на банківську картку у випадку, якщо Ви робили оплату товару на сайті за допомогою платіжної системи LiqPay.

Повернення та обмін товару для міст України

Ви можете повернути товар за допомогою Нової Пошти, зробивши відправлення відділення-відділення за погодженням з нашим менеджером. Ми компенсуємо Вам і вартість товару, і пересилання Новою Поштою. У разі обміну товару, взаєморозрахунки з доплати за товар (з тієї чи іншої сторони), а також оплата пересилання товару обговорюється приватно з менеджером.

Ми на стороні клієнта

У разі, якщо обмін товару відбувається з вини магазину (наприклад, ми переплутали товар або відправили не все замовлення), ми завжди на стороні клієнта. Вам не варто переживати і Ви можете бути впевнені в тому, що ми власним коштом поміняємо товар на потрібний Вам або відправимо власним коштом товари, що бракують до замовлення.