Повернення
Перш за все, хочеться сказати, що за весь час, у нас не було жодного повернення або обміну товарів. Це похвально та приємно. Проте ми дуже лояльні до покупців, і ми розширили рамки статті 9 "Закону про захист прав споживачів". Повернення чи обмін товару можливе протягом 14 днів. Так, ми не ставимо зайвих питань.
Повернення товарів у нашому інтернет-магазині:
- Можливий протягом 14 днів з моменту покупки;
- Для повернення не обов'язково мати при собі чек, нам достатньо Вашого мобільного, який є в базі замовлень;
- Можливий за дотримання правил повернення товарів;
- Ми не ставимо зайвих питань.
Правила повернення та обміну
Загалом правила повернення у нас такі самі, як і в будь-якого іншого інтернет магазину. Проте якщо щось пішло не так, ситуацію завжди можна врегулювати з менеджером. Важливі моменти:
- Товар повинен зберегти товарний вигляд;
- Питання доплати при обміні товару на інший (якщо доплата потрібна, з того чи іншого боку) узгоджуються приватно з менеджером;
- Упаковка товару не повинна бути розкрита, що особливо важливо для автохімії;
- Взаєморозрахунки з пересилання товару при обміні узгоджуються приватно з менеджером;
- У разі повернення товару ми компенсуємо Вам пересилання товару від відділення Нової Пошти.
Повернення коштів
У разі, якщо правил повернення дотримано, ми обов'язково повернемо Вам вартість замовлення (включаючи пересилання його назад) одним із перерахованих способів:
- Оплатою післяплати Нової Пошти після перевірки товарного вигляду замовлення;
- Поверненням грошей на банківську картку у випадку, якщо Ви робили передоплату на банківську картку;
- Поверненням грошей на банківську картку у випадку, якщо Ви робили оплату товару на сайті за допомогою платіжної системи LiqPay.
Повернення та обмін товару для міст України
Ви можете повернути товар за допомогою Нової Пошти, зробивши відправлення відділення-відділення за погодженням з нашим менеджером. Ми компенсуємо Вам і вартість товару, і пересилання Новою Поштою. У разі обміну товару, взаєморозрахунки з доплати за товар (з тієї чи іншої сторони), а також оплата пересилання товару обговорюється приватно з менеджером.
Ми на стороні клієнта
У разі, якщо обмін товару відбувається з вини магазину (наприклад, ми переплутали товар або відправили не все замовлення), ми завжди на стороні клієнта. Вам не варто переживати і Ви можете бути впевнені в тому, що ми власним коштом поміняємо товар на потрібний Вам або відправимо власним коштом товари, що бракують до замовлення.